Stan

Min dag började men att mina föreldrar kom hem runt 2, dem kom helt fixad.
Dem hade Klippt sig o allt.
Sen hade jag inget o göra så jag smsade Leyla för att hitta på nåt.
vi skulle träffas i stan, fast eftersom jag va lite seg så kom hon till ropsten o hämta mig Hihi...
Efter det åkte vi in till stan o prata o chilla, det va skit mycket folk.
Sen från ingenstans kom Alex :D hade inte sätt han på skit länge, blev skiit glad.
Min syster ringde mig, hon och Eme va på kina resturang så jag rullade ditt. åt som FAN HAHAHA (Tjockiiiis) =)
O nu så e jag hemma. Funderar på dra till Kottla o gå lite behöver tänka.

Ska ut nu skriver efter =)
Peace And Love //Uniicaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0