Ej trött :D

Shulululuuuu min söta goda bloggare, har vart vaken hela dan tack vare eveline -.- haha.
Jag träffade ida runt 00:00 sen efter det så gick jag hem till henne o va med familjen.
Sen så smsade en lite åsna mig o frågade mig om jag kunde komma till käppala för hon va barnvakt.
Så jag kom till käppala runt 2 =) Åsnan hade gjort pomes till mig. så jag åt sönder mig...
Kom hem runt 6 på morgonen. Haha har inte sovit nåt, Har duschat nu o fixat mig för jag ska till stan o möta några så här jävla tidigt Inget o göra så varför inte. Ska gå förbi apoteket en snabbis också "/
sen äta för jag blev hungrig igen haha..

Ajja ska gå nu lägger upp bilder senare :D
Peace And Love //Uniicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0