Spanien Här kommer jag :D

HaLLooooh
Har sovit som fan under resan, skit skönt
Längtar som fan vill bara komma fram till Spanien.
Kommer träffa hela tjoooocka släkten. Nu sitter jag här i bilen medans alla sover haha...
Är hungrig men vill inte äta.

Det första jag ska göra när jag kommer till Spanien är o duscha :D sen så fixa mig o gå ut med alla mina
kusiner fast innan det så måste jag till sjukhuset o hälsa på min kära kusin som är sjuuuk "/
Familjen först som vanligt :P
hihihi ajja ska Gå o röka Nu, skrver igen när jag kommer fram :D
Peace And Love


Kommentarer
Postat av: Jenny på Kulan

Hej Michelle!

Jag hoppas att du får en härlig semester och att du tar hand om dig ordentligt!

Sköt om dig/ Jenny

2010-07-05 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0