Min dag bra och dålig

Det var ett tag sen, jag uppträde idag I Odenplan det var fett jobbigt. Har inte haft en så bra dag faktist. Blir sur på mig själv, att man märker nu Att man Älskar en person. Nu när han har åkt till Chile. "/ du sa hela tiden till mig att du gillade mig att du ville försöka med mig men jag dumma idjuten kunde nte, För jag hade kvar känslor för mitt ex. Och nu när du har åkt så märker jag att jag har förlorat dig och att jag gillar verkligen dig :(. Lite sent men jag önskar dig det bästa i Chile <3 kommer aldrig glömma dig du kommer alltid finnas i mitt hjärta

Kommer vakna 6 på morgonen har saker o göra imorn, är fett trött men kan inte sova, så jag sitter här och tänker och lyssnar på musik. Medans Este Och Gerges är på kryssning :). Föresten Isa tack för att du kom idag gumman och kolla på mig en äkta Syster kommer och lämnar inte än där. Du betyder grovt gumman. Åtminstonde du kom och inte lämna mig som andra Ca... Ajja att man kan vara så oansvarig men ajja.

Ska sova Nu Pöööööööööööööööös



// Uniicaa


Kommentarer
Postat av: Xamaquita´

du behöver inte säga som andra säg bara Carrooo micha och jag har redan bet om ursäkt flera gånger för att jag inte km betyder det inte att jag inte är nån syster oansvarig ja och jag är ärlig om det ... Men som sagt du får ha det bäst vi ses imorn xao

har redan mått dåligt på grund av att jag inte kom ........

2010-01-09 @ 06:32:42
URL: http://xamaquita.blogg.se/
Postat av: Xamaquita´

HHAHAHAA TKM <3

2010-01-09 @ 14:40:26
URL: http://xamaquita.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur kändes det att inte kunna säga hejdå på ett speciellt sätt? Och vem var ditt ex om du vill dela med dig detta? Hoppas allt ordnar sig! Gillar din blogg:)

2010-11-29 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0