Hos Kusinen :D

Alooooo 

är hos min kusin vitamin och chillar galet, Har saknat idjuuten som fan.
Hade träning idag det var fett jobbigt men men :D, Nu sitter jag här hos jimena och snackar om gamla tider. Om när ni var små och jag inte vpgade sova hos henne hahaha..... Och när hon va nära på ramla från balkongen hos mig. Vi gjorde så sjuka saker tsm. Vi gömde oss i i garderoben och under sängen för att smyg äta lite.
Vi älskade att äta Oboy, sen så vi vi alltid ut som om inget hade hänt hahaha! Fast till sist kom de på oss för vi hade choklad runt hela munnen hahahahahahhaa Tider :D bästa

Ska upp imorn vid halv 6 typ :P jag vet att ingen tror på mig men men vad ska man göra hehe. Jag måste ändå upp tidigt för att min kusin ska upp då och dra till skolan :P hon går alltid upp så tidigt när hon börjar åtta :O fattar inte hur hon orkar. Jag kommer fan sent varje dag ;) ajja ska gå lägga mig nu annars kommer jag aldrig komma upp :D

bye bye köss 

//Uniicaa  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0