Chillar





Alooo :) Idag va jag i skolan, efter det skulle jag ha träffat Isa för att vi skulle till kista men istället så Åkte jag med Pernilla Och sola. Blev fett brun. Sen efter det så ringde jag tjejerna och de va i kista så jag åkte ditt. Och jag kom ditt när killarna hade taggat. Vi satt i donken en stund sen efter det så ringde jag Este och frågade vad som hände? Sen så sa han inget så vi kom hem till han jag carro och isa. Nu är vi här och chillaR, Figgo och Gerges e här också. Vi ska röka vatten pipa bästa :D. Ska hem vid 10 typ då sätter jag upp bilder.... Bye bye 

          
                                                                                                                                                         //Uniicaa
                                  




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0