Länge sen :)Riktiga Tjokisar

HaLLo det var ett tag sen, har haft fult upp faktist
Har inte haft skola på hela veckan, för jag skulle på skidresa, men jag åkte inte med.
Pallade inte åka skidor...

Jag vakna halv 2 idag karina ringde mig, och sa att jag skulle möta henne och Milenka i stan.
Duschade snabbt sen så åkte jag in till stan, Vi käkade på Donken. Sen tog vi en cigg och mötte Niklas.
Vi åkte till solna för Niklas skulle åka ditt o hämta nått, efter det så åkte vi till Husby. Vi chillade hos Niklas alla 4.
Vi blev hungriga och taggade till kista, Milenka hängde inte emd för hon skulle hem o plugga. Karina ville äta kebab medans Niklas ville ha Mc. Fast till sist så åt alla 3 kebab :) vi käkade som fan. Karina köpte en banasplitt till alla 3 haha.... vi bråkade om den eller aaa bättre sakt de 2.
Vi gick in vet inte vart :O o köpte en tjock tröööja till Niklas och en T-shirt skiit fin jag valde den :P
Hahaha....sen så ville Niklas äta glass så vi drog till donken. HAHAHA riktiga tjokiiisar, efter det så taggade vi till Veros jobb hon bjöd oss på Cola, pocorn, nachos tallrik. Där kändes det som att vi skulle explodera vi åt så mycket haha.... Skit roligt hade vi :) sen klippte jag Niklas Hår....

Nu sitter jag här o lyssnar på musik, o ska försöka sova.

Peace


//uniicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0