Kunde inte sova "/, min dag

Sov typ 2 timmar bara..Vakna helt halv 5 duscha o nu sitter jag här o lyssnar på musik
Ska börja fixa mig snart, ska möta carro halv 8, ska vara med henne hela dan :D äntligen har inte vart med henne alls nästan. Har saknat Puman ;). Vi ska till Ungdoms mottagningen sen efter det tänkte gå hem, städa lite... Efter det ska jag till mammas jobb o hämta Pengar. Sen chilla i stan eller nåt med Carro<3
Har träning idag vid halv 6 i odenplan. Sen ska jag chilla med tjejerna gamla goda tider :D


Ajja ska gå fixa mig nu
Peace

                                                                                                                                                            //Uniicaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0