Klar!

Vakna 7 på morgonen, gick upp duscha sen så fixade jag mig. Nu sitter jag här och lyssnar på musik medans Vero är i skolan. Jag Är lite försenad till min xD
Idag har jag träning i Odenplan kl: 17:00-21:00. Efter det ska jag till Norsborg och hinkiiish med tjejerna och Niklas. Vi får se hur det blir den här helgen för helgen innan så va det knaaas haha...
Imorn ska vi chilla Hos Vero :) fast den här gången ska vi gå köpa vodkan innan 12 i allafall -.- haha... Och jag tänker inte cykla..... Som sakt eftersom det är alla hjärtnas dag på Söndag så ska vi tjejer Hinkaa tsm för det är knas med kärlek hehe.

Ajja ska till Skuulan nu Ajdee



Sin Bandera Nöörd Idag "/ <3





//Uniicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0