Dag, Natt

Hejsaaan mina kära Bloggare!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge. Ska börja göra det =)


Today

Vakna runt 11, Städade hela mitt rum.
Har gjort det jätte fint, hade inte packat upp så jag gjorde det också.
Hoppade In i duschen, fixade mig sen så träffade jag Isaaa, hon hämtade mig i ropsten vi tog en cigg
o gick på tåget mot Norsborg. Vi åkte till Fittja eftersom vi hade träning. 
Tränade från 5 till 9 nånting "Jobbigt" men vad ska man göra.
Efter det så åkte jag hem Eftersom jag va skit Hungrig, hade inte ätit på hela dan. Kom hem o det första jag gjorde va o äta Kyckling med ris :D (tjooookiis)

Nu sitter jag här o lyssnar på musik
snart är det dags o gå sova, är skit trött.



Peace And Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0