My day :)

Heeejsan :)
det var ett tag sen haha folk säger till mig att jag aldrig brukar uppdatera min blogg,
men har inte haft tid faktist. Idag uppträde jag i Skanstull, det gick Super duper :) Karina klaga på mig för att jag inte log haha...Men ajja va ändå inte på bra humör. Ida hängde med mig. Det va fett roligt :D
Efter det så drog jag och Ida hem till henne jag bytte om snabbt eftersom jag frös.
Sen så gick jag och lämna ida på en fest.
Eftersom jag inte va på humör så va jag bara ute gick runt lite o tänkte, lyssnade på musik också.
Va i min lilla egna värld. Jag gick från skärsätra till käppala fett långt :O men ajja behövde göra det faktist. KOm fram till käppala så jag tänkte att jag kunde gå förbi min syster o hälsa på. Så jag gjorde det....
Vi åt lentejas fett gott :), Vi satt inne vid datan o sjöng, som galma goda tider.
Kom hem till Ida för en stund sen, vi hade inget o göra så vi lagade mat.
sen gick jag ut o rökte min kväll cigg..
Nu sitter jag här med Ida :) Ska inte vara så osocial så skriver imorn eller nåt God Natt everybody

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0